
A$AP Rocky i Kendall Jenner w promocji nowej kolekcji Calvina Kleina
Ciąg dalszy ogłaszania wiosennych kolekcji. Dopiero co pisaliśmy o bardzo ciekawych nowych wydaniach od Supreme i Palace. Teraz nadszedł czas na odzieżowego giganta – markę Calvin Klein.
Jak na popularność i rozmiar firmy przystało, wiosnę przywitała z rozmachem. Amerykańska marka zwróciła się do legendarnego fotografa i reżysera – Glena Luchforda, który był m.in. jednym z pierwszych pracujących z Kate Moss i który współpracował z gigantami takimi jak Gucci, Yves Saint Laurent, czy Mercedes-Benz. Tym razem wykonał kampanię „Our Nowm” i ponownie – jak zdążył nas do tego przyzwyczaić – zaangażował do niej plejadę gwiazd, jak np. A$AP Rocky, Kendall Jenner czy Shawn Mendes.
Nas, z wiadomych powodów, najbardziej interesuje obecność Rockiego, który (podobnie jak Tyler the Creator, który właśnie wydał nową kolaboracje Converse x GOLF le FLEUR) udziela się w świecie mody. Jego współpraca z Kleinem trwa już drugi rok. Zaczęła się w 2017 roku, od występu A$APA i reszty składu A$AP Mob w reklamie marki. Wówczas oddali hołd kampaniom Calvina z lat 80. i 90., które charakteryzowały plejady gwiazd w ubraniach i bieliźnie od Calvina, w mocno osobistych momentach.
Teraz A$AP, po ogłoszeniu kampanii, dodał na swoim instagramie filmik, w którym wyjaśnia jak rozumie pojęcie „wolność”: “I feel extraordinary because I’m free to be myself… I think I’m just great being pretty, man.” – mówił. Obejrzyjcie to zresztą sami:
Niestety, nie możecie jeszcze zobaczyć pełnej kolekcji Calvina Kleina. Na całość oraz lookbook musimy jeszcze poczekać. Ale jeśli ubrania będą wykonane z takim samym rozmachem i precyzją, jak promująca je kampania – to warto. Przy okazji czekamy również na ogłoszenie nowego dyrektora kreatywnego, który zajmie miejsca Rafa Simonsa, odwołanego z funkcji przez zarząd CK grudniu.
fot. Calvin Klein/Glen Luchfrod