
„chaos gone global” to marka, którą noszą Twoi ulubieni raperzy
Największa polska społeczność skupiająca się wokół streetwearu. Zorganizowali cykl imprez, który dzięki swojej oryginalności zaistniał w polskim hip-hopowo-streetwearowym środowisku. Ich bluzy występowały w teledyskach znanych polskich raperów, a o ich podejściu do mody pisał Vogue. Jeżeli jeszcze ich nie znacie, to poznajcie hypetalk, którzy właśnie startują ze swoją marką „chaos gone global”.
Motywem przewodnim serii imprez „Chaos Tour” był charakterystyczny zielony alien, który prędko się z nich wydostał i zaczął żyć własnym życiem, stając się również częstym bywalcem rapowych teledysków. „Alien hoodie” pojawiało się w towarzystwie chociażby chłopaków z SB Maffiji, Smolastego czy Zibexa.
„chaos gone global” – ubrania mówią same za siebie
„chaos gone global” wychodzi naprzeciw „kampaniom, w których uśmiechnięci celebryci promują ubrania, których i tak nie zapamiętacie”. W ich przypadku marki nie sprzedają znane twarze, a wizja i oryginalność. Sesja promująca „alien hoodie” z pewnością należy do tych, które się wyróżniają. Łączy przeszłość z przyszłością, tworząc przy tym coś zupełnie nowego, niebanalnego i przyciągającego uwagę. Przedstawia stylizowanego na motocrossowca jeźdźca na czarnym koniu, który ma zbrojęprzypominającą motor crossowy.
Dystopijny klimat jest dopełniony przez otoczenie – śnieżne pustkowie. Powstała podczas towarzyszącego nam kilka tygodni temu ataku prawdziwej zimy, kiedy temperatura sięgała kilkunastu stopni na minusie. Dlatego zdjęcia są jeszcze bardziej surowe, zimne i oddają charakter marki.
Premiera ubrań odbędzie się już w tę niedzielę o godzinie 20.00. Będą one dostępne TUTAJ.



fot. Filip Nesterowicz