
„The Lost Tapes II” prawdopodobnie nadchodzi, ale Nas skupia się teraz na czymś diametralnie odległym. Nie dość, że nie chodzi o nowy album, to Nasir chwycił za pióro, by napisać… książkę dla dzieci. Jednak to nie koniec akcji skierowanych do najmłodszych.
Wraz z książką „I know I can” (nawiązanie do hitu Nasa „I Can„) rusza brand skierowany do dzieci – MAJR. Na oficjalnej stronie marki można już obejrzeć sobie kolekcję dla małych pociech. Czy w żłobku będą wyglądać cool? Koszulka z dwoma łańcuchami swaggerska. 2Chainz będzie dumny. Nas najbardziej ujęły teesy z samplerem, to na pewno, ale najlepszy w ogóle jest boombox z klocków. #puregenius #chemytaki
Odzież można już zamawiać, na książkę i boomboxa jeszcze poczekamy. Niby wypada się cieszyć, ale jednak wolelibyśmy więcej nowej muzyki od Nasa, bo z Lost Tapes II może być różnie – zależy od tego, kiedy nagrał te zaginione taśmy (albo kiedy je zgubił) i kto odpowiada z produkcję.
fot. instagram.com/nas