
Drew House: Justin Bieber wchodzi do streetwearu
Justin Bieber wzbudza w wielu osobach dużo sprzecznych emocji. Przez ostatni rok o muzyku jednak było dość cicho. Okazało się, że między innymi dlatego, że pracował on nad stworzeniem swojej nowej marki streetwearowej – Drew House, o której pierwsze wzmianki pojawiały się właśnie rok temu.
Na oficjalnej stronie marki, w zakładce „o nas”, możemy przeczytać taki opis:

Logo to emotka uśmiechniętej buzi, z napisem „DREW” w miejscu ust. Zdjęcia pierwszej kolekcji zdradzają, że projekt Justina łączy modę streetwearową z roboczą. Główne cechy debiutanckiego wydania to stonowane kolory i mocno oversizowe kroje.
Kolekcja muzyka ma już za sobą pierwszy duży rozgłos. Przyniosły go… kapcie. Kosztowały jedynie 5 dolarów, czyli niecałe 20 zł. Aktualnie są niestety wyprzedane, ale prawdopodobnie możemy oczekiwać restocku.
Kolekcja jest dostępna na oficjalnej stronie Drew House. Ceny wahają się od 48 dolarów (180 zł) za t-shirt do 148 dolarów (550 zł) za spodnie. Wszystkie ubrania wykonywane są ręcznie w Los Angeles , dlatego trzeba nastawić się na dość długi czas oczekiwania (2-4 tygodnie, w zależności od przedmiotu).
fot. Drew House