
Nowa reklama Coca-Coli z muzyką Tylera, the Creatora na pewno poprawi Wam humor!
Coca-Cola od początku swojej działalności słynie z oryginalnych reklam. Firma, poza tym, że jest symbolem amerykańskiej kultury, kojarzy się też z radością, zabawą, rodziną i przyjaciółmi. Współpraca z Tylerem, the Creatorem nad nowym spotem nie mogła się więc nie udać!
Jak Tyler przyznał na Twitterze, na początku nie był przekonany, ale ostatecznie zgodził się i dla Coca-Coli stworzył specjalną muzykę. To, że jest ona jego, czuć od razu. Rozpoczyna się melodią zagraną przez niego na flecie, a później wjeżdżają klasyczne już, tylerowskie syntezatory znane z „Igora” i kawałków powstałych tuż przed nim, jak chociażby „Okra”. Do tego powtarzane „sip, sip, sip, sip, sip” i „Tell me how it tastes, yeah, good, good, good”, przy którym każdy kto napije się Coca-Coli, zaczyna tańczyć bez względu na okoliczności.
Wcześniej, w 2013 roku, Tyler pracował z Mountain Dew. Było to jeszcze w czasach, w których jego kariera dopiero się rozkręcała. T znany był wtedy z kontrowersji oraz brutalnych, homofobicznych i mizoginistycznych linijek. A reklama napoju została okrzyknięta najbardziej rasistowską reklamą ever, za co PepsiCo musiało przeprosić. W spocie poszkodowana kobieta miała wskazać wśród czarnych mężczyzn i… gadającej kozy swojego oprawcę, podczas gdy policjanci byli biali.
fot. kadr z „Open That Coca-Cola (Music by Tyler, The Creator)”, YouTube.com/Coca-Cola