
Wielkie marki muszą dobrze wydawać pieniądze. Z pewnością Quebonafide jest dla nich jednym z najbardziej atrakcyjnych partnerów. Raper właśnie poinformował, że Sprite rozpoczął z nim współpracę. Kampania dotyczy otwarcia głowy na różnorodność i inkluzywność społeczną.
Akcja nosi nazwę „Let’s be clear”, a Quebonafide został jej twarzą w Polsce. Na kanale QueQuality pojawiła się reklama z udziałem rapera. W krótkim filmie artysta opowiada o swojej osobie i o ciągłych potrzebach zmian w jego osobie. Kieruje swoje słowa również do ludzi z mniejszych miast, którzy chcieliby mieć więcej odwagi. Życzy im, aby żyli po swojemu tak, jak im dobrze. Swoją wypowiedź kończy stwierdzeniem, że chciałby, aby świat się wyzwolił jeszcze bardziej.
„Moja natura chyba jest taka, że ja właśnie chciałem być wytykany palcem i szybko się nudziłem sobą. Nie lubiłem siebie w tej formie stałej. Cały czas musiałem ten stan skupienia zmieniać”
Raper na swoim Instastory napisał, że efekty współpracy ujrzą światło dzienne w przeciągu najbliższych dni. Pożegnał się słowami „słyszymy się niebawem”. Fanom pozostało więc się zastanawiać, co jeszcze przygotował Quebo w związku z kampanią i czym może ich zaskoczyć.
fot. kadr z filmu „Otwarcie mówiąc: Quebonafide”, YouTube.com/QueQuality