
SBM Label to jedna z najpopularniejszych, najszybciej rozwijających się i najżywiej działających wytwórni w Polsce. Zrzesza wielu topowych artystów i wciąż inwestuje w młodych, dobrze zapowiadających się wykonawców. Na przykład w duet KACPERCZYK czy w Matę, który niedawno udzielił wywiadu dla Radio Kampus. Opowiadał między innymi jak wyglądał początek jego współpracy z wytwórnią.
Wczorajszy wieczór należał jednak do starszej części Labelu. Podczas H&M Loves Music można było usłyszeć głównie wychowanków SBM (Solar, Bedoes, Jan – rapowanie) poza Planem Be, grającym własne show, i Quebonafide, wspierającym Bedoesa przy wykonaniu kawałka „8 kobiet” z płyty Taconafide. Jak nietrudno się domyślić po takim line-upie, tak, był sold-out.
SBM, nie zwalniając tempa, zafundowało nam dziś na swoim facebooku nową niespodziankę i zapowiedziała SB FFestival vol. 4 na Torwarze. Ponad 4 tygodnie temu grał tam Bedoes. Jeśli jesteście fanami stajni Solara i Białasa, to warto pojawić 31-ego stycznia w tej miejscówce.
Na fanpage’u można też znaleźć wpis, nie tylko sugerujący zbliżające się wydarzenie z okazji drugiego miliona subskrybcji, (Pierwszy świętowano niecały rok tamu, a w takim pędzie drugiego powinniśmy spodziewać się już niebawem), ale i podsuwający nam garść ciekawostek.
Youtube SBM ma 1,6 miliona widzów. Przez rok ich filmy zostały obejrzane 551 milionów razy, a artystów słuchano i oglądano 1,4 miliarda minut. 10 miliardów odpaleń Drake’a na Apple Music to jeszcze nie jest, ale nie oszukujmy się – liczby naprawdę robią wrażenie.
Swoją drogą – skoro raperzy na luzaku ostatnio wyprzedają Torwar, to może SB FFestival vol. (?) odbędzie się kiedyś na Narodowym? Podsiadło i Taco udało się zapełnić cały. Roaster SBM z każdym miesiącem powiększa się o ksywki z perspektywą na naprawdę dużą karierę, więc…
fot. youtube.com/SBM Label