
Na swój sposób do przewidzenia było, że za „Ślepnąc od świateł” idzie zbyt duży komercyjny sukces, żeby go nie wykorzystać. Tak jak Piorun powoli wychodzi ze świata serialowej fikcji, tak coraz bardziej realne staje się, że zmaterializują się promowane przez niego w serialu ciuchy „Sztywniutko”. HBO przygotowuje ich oficjalny merch.
(Serialowy) Piorun – czyli tak naprawdę Krzysztof Skonieczny – reżyser obsypanej pochwałami produkcji HBO, zasiadł gościnnie na fotelu pasażera w samochodzie Winiego. I to właśnie jemu pierwszemu (przynajmniej publicznie) zdradził swoje plany na przyszłość. -HBO robi to jako merch dla fanów serialu i zysk z całości idzie na stowarzyszenie, które przeciwdziała i pomaga wyjść z uzależnień. Wszystko charytatywnie – mówił. Dochód ze sprzedaży bluz i koszulek ma zasilić konto Monaru – stowarzyszenia przeciwdziałającego narkomanii i bezdomności. Już teraz HBO regularnie walczy o ściąganie z rynku pirackich koszulek i bluz wzorowanych na serialowej kolekcji.
Jednocześnie, kilka dni temu Skonieczny wypuścił do sieci swój drugi teledysk, do kawałka znanego z serialu, nota bene, noszącego niemal identyczny tytuł, jak on – „Ślepi od świateł”. Myślicie, że to początek kolejnej ścieżki kariery utalentowanego aktora i reżysera? Póki co, on sam dementuje te plotki. – Ludzie ciągle piszą, wysyłają wiadomości. Dostałem propozycje od grubych producentów rapowych w Polsce. “Na***alamy płytę, Piorun, dawaj sztywniutko”. Ja mówię: “Słuchaj, mam basen albo dodatkowy angielski”- zwierzał się szefowi Stoprocent.
Czy myśli tak naprawdę, czy też niepewność, którą zasiewa, to tylko część promocji, przekonamy się zapewne wkrótce.
fot. Piorun, „Od braci dla braci”/YouTube