
Wczoraj po raz kolejny zostaliśmy zasypani jakościowymi szesnastkami. Wśród nich była jedna z najbardziej oczekiwanych w tej edycji. Mowa tu oczywiście o zwrotce Tede, którego szesnastka sprzed 6 lat nabiła już ponad 12 milionów wyświetleń na YouTube. Choć jego wczorajszy kawałek również stał na wysokim poziomie, to niestety nie jego poziom był głównym tematem dyskusji.
Internet zawrzał z powodu koszulek, które przy okazji premiery szesnastki Tede wrzucił na swój sklep. Motywem nawiązywały one do #hot16challenge2. Solar błyskawicznie zwrócił na nie uwagę i wytknął na Instagramie Tedemu, że nie ma wzmianki o tym, aby dochód z koszulek był przeznaczony na cele charytatywne. Dodał też propozycję rozwiązania tej sprawy. Na szefa NWJ spadła wielka fala hejtu, choć ten nie miał nawet jeszcze szansy się wytłumaczyć.

Na wyjaśnienie zdecydował się dopiero dziś rano, kiedy koszulki, które miały wisieć na sklepie tylko przez 16 godzin, nie były już w sprzedaży. Tede w obszernym Instastories wyznał, że cały dochód ze sprzedanych 250 koszulek zostanie przeznaczony na konkretne hospicjum dziecięce. O tym, dlaczego nie wesprze głównej zbiórki, nawijał w samej szesnastce. Wyjaśnił też, że czekał z tą informacją, by znać dokładną kwotę, którą będzie mógł przeznaczyć, ale nie podzielił się nią, bo jak sam stwierdził, chce pomóc, a nie pomóc tak, by inni widzieli, że pomaga.
Kwota wsparcia będzie jednak znana pewnym osobom, ponieważ Tede, w ramach odbicia piłeczki w stronę Solara, wyjawił, że zrobi jeden egzemplarz koszulki, na której będzie widniała przelana na hospicjum kwota i przekaże ją właśnie jednemu z tatusiów SBM Label.
Oczywiście, dalej pojawiać będą się głosy, że Tede wymyślił sobie to hospicjum już po fakcie i teraz chce wyjść z całej sytuacji z twarzą, ale to jedynie domysły, którymi nie powinniśmy zajmować sobie głów. Istotne jest to, że został wsparty inny, szczytny cel i ktoś otrzymał pomoc. To przecież o pomaganie i zwrotki chodzi w trwającej obecnie akcji, więc na nich się skupmy, odstawiając afery na bok.
fot. kadr z klipu „TEDE & SIR MICH – HI6CII / #HOT16CHALLENGE2 / DISCO NOIR”, YouTube.com/TEDEWIZJA