News

”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. Serial, jakiego nie było

Anna Cecocho -
Wu-Tang Clan
Wu-Tang Clan
News - - Dodane przez Anna Cecocho

”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. Serial, jakiego nie było

Niedawno dostaliśmy oficjalny zwiastun nowego czteroodcinkowego serialu ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. To zapowiedź tego, co wiosną pokaże nam Showtime.

To nie pierwsza produkcja filmowa na temat Wu-Tang Clanu. Był już pełnometrażowy film dokumentalny ’’For The Children: 25 Years of Enter The Wu-Tang (36 Chambers)”, który swoją premierę miał w zeszłym roku, a kolejny serial – ”Wu-Tang: An American Saga” – ma pojawić się jeszcze pod koniec roku 2019. Dlaczego więc ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men” ma być wyjątkowy? Już wyjaśniamy.

W czterech odcinkach dokument ma nam pokazać (i spróbuje wyjaśnić) fenomen wielkiego sukcesu Wu-Tang Clanu w latach ’90 oraz to, w jaki sposób tak długo utrzymywali się na szczycie. Na pewno wielkim atutem tego serialu jest sama reżyseria w wykonaniu Sachy Jenkinsa. Tak, to ten sam artysta, który wyreżyserował ”Burn Motherfucker, Burn!”. Dzięki niemu będziemy mogli obejrzeć nigdy jeszcze niepublikowane wywiady z takimi postaciami, jak Ghostface Killah, Raekwon, czy Method Man. Nie zabraknie również prywatnych zdjęć członków zespołu oraz nieoficjalnych filmów z koncertów, które wprowadzają intymną atmosferę i pozwalają widzom lepiej utożsamić się z bohaterami. Wszystkie te elementy razem zapowiadają bardzo autentyczny i rzetelny serial, nad którym warto się zatrzymać.

Zatem czekamy do wiosny, by przekonać się ile tajemnic ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men” uda nam się poznać. Wy też jesteście ciekawi?

Fot. z filmu ”Wu-Tang Clan Drama Series Heading to Hulu! | THR News” [youtube]

Zostaw komentarz

Udostępnij
News
[Sztywniutko] wchodzi na rynek. Piorun też?

Na swój sposób do przewidzenia było, że za „Ślepnąc od świateł” idzie zbyt duży komercyjny sukces, żeby go nie wykorzystać. Tak jak Piorun powoli wychodzi ze świata serialowej fikcji, tak coraz bardziej realne staje się, że zmaterializują się promowane przez niego w serialu ciuchy „Sztywniutko”. HBO przygotowuje ich oficjalny merch. 

Streetwear
Adidas i Undefeated na Dzień Niepodległości USA

Amerykański brand i sneakershop w jednym, czyli Undefeated, łączy siły z Adidasem. Efekt? Hołdująca Dniowi Niepodległości Stanów Zjednoczonych kolorystyka Ultra Boostów.