
Z boiska na wybieg: Kolaboracja Hummel x Willy Chavarria
Nowa kolaboracja od Hummela i Williego Chavarri, którą pierwszy raz mieliśmy okazję zobaczyć na NY Fashion Week w lipcu 2018, przynosi nam zderzenie dwóch różnych rodzajów ubioru – sportowego oraz highendowego. Dzięki tej kolekcji nie będziemy musieli już przebierać się po treningu (no chyba, że z powodów higienicznych 😉 ).
Nowa kolaboracja to jednak coś więcej niż tylko ubrania. Ma być przesłaniem antyrasistowskim i wypowiedzią w obronie imigrantów – przede wszystkim tych, z USA. To idea, która od wielu lat przyświeca zarówno organizacjom piłkarskim, (weźmy na przykład. „no to racism” od UEFA), jak i samej marce Willy Chavaria w jej najnowszej indywidualnej kolekcji.
Również w tej kolaboracji na samych deklaracjach się nie kończy. W sesji w charakterze modeli wzięli udział niezarejestrowani mieszkańcy USA – członkowie stowarzyszenia Rooklyn International Football Association – organizacji, którą Hummel z okazji tej kolaboracji wsparł pieniężnie i która prowadzi zajęcia piłki nożnej dla imigrantów i uchodźców.
Owoc współpracy Hummela i Williego Chavarri to streetwearowe, oversizowe ciuchy, m.in. kurtki płaszcze, dresy, szaliki i swetry. Na wielu możemy zobaczyć napis „5683”, który na amerykańskiej klawiaturze telefonicznej tłumaczy się na: L-O-V-E.
Ceny kolekcji wahają się od 70 Euro (300 zł) za T-shirt do 220 Euro (920 zł) za płaszcz. Całość jest aktualnie dostępna na oficjalnej stronie Hummela.
fot. hummel x willy chavarria