Hip Hop,News

Blues Brothers w wersji Donguralesko i Matheo: „Teraz”!

Izabela Smolińska -
Hip Hop,News - - Dodane przez Izabela Smolińska

Blues Brothers w wersji Donguralesko i Matheo: „Teraz”!

Właśnie dostaliśmy świeży i ciepły jeszcze kawałek, promujący nadchodzący mixtape „Miłość, szmaragd i krokodyl” – „Teraz”. A na nim legendarny duet w stylizacji 1:1 przypominającej tę z filmu „Blues Brothers” (nawiązują nawet do tego w pierwszych sekundach teledysku). Spójrzcie sami:

Jednoczenie wystartowała sprzedaż preorderu. To jednak nie pierwszy kawałek promujący nowe wydawnictwo – 28 lutego na kanale donGURALesko pojawił się „Zajko Kokorajo”, który to… nie zmieścił się na nowym krążku. Flow się zgadza, bity też, teksty… posłuchajcie zresztą sami:

To niezła gratka dla fanów duetu Gural & Matheo – artyści kazali bowiem czekać na siebie (i kontynuację serii legendarnych już mixtape’ów) równą… dekadę. W tym czasie Gural nieco poeksperymentował na hip-hopowej scenie, o czym przeczytacie tu.

Miłość, szmaragd i krokodyl” ukaże się 1 kwietnia (nie, to nie żart). Póki co, nie znamy ani szczegółów dotyczących tracklisty, ani przecieków dotyczących obecnych na albumie gości. Nie wiemy nawet kto wyda krążek. Czekamy!

P.S. Ci, którzy kupią preorder (39,99 zł) dostaną dodatkową niespodziankę od Mateo Puccini i Dziadzia Giovanni.

fot. DonGURALesko & Matheo, “Teraz”/YouTube

Zostaw komentarz

Udostępnij
News
Nareszcie są! Oficjalne zdjęcia Supreme x Nike Air Max Tailwind IV

Ponad tydzień temu pisaliśmy o zaprezentowanej przez Supreme kolekcji SS19, której pierwsze elementy trafiły już do sklepów amerykańskiej marki w zeszłym tygodniu. Nieodłączną częścią każdego sezonu dla Supreme są kolaboracje. Jedną z pierwszych tej wiosny ma być ta z firmą Nike, a konkretnie – nowa wersja modelu Air Max Tailwind IV. Nareszcie dostaliśmy oficjalne zdjęcia tego modelu.

Nike uwielbia kolaboracje, zarówno z markami High-End (np. ta ostatnia z BLACK COMME des GARÇONS), jak i streetwearowymi (np. właśnie te z Supreme). Tym razem dostaniemy wersję modelu Air Max Tailwind IV, którego historia sięga 1999 roku, a reedycje, na przestrzeni ostatnich lat, zdarzały się sporadycznie. Jest to typowe dla Supa – uwielbia on przy kolaboracjach brać pod lupę mniej popularne modele, jak np. Spectrum Plus, SB Gato czy Air Force 2. Amerykańskie marki zaoferują nam dwie kolorystyki: czerwono-białą oraz czarną.

Oto galeria przedstawiająca wyczekiwane oficjalne zdjęcia buta:

Kolaboracyjny Air Max Tailwind IV trafi do internetowego sklepu Supreme w jeden z czwartków sezonu wiosennego. Który? – niestety, konkretnej daty jeszcze nie ma. Cena wyniesie 190 dolarów, czyli około 715 zł.

fot. Supreme/Nike


Zostaw komentarz

Felieton,Hip Hop,News
Co tam Johnny Walker. Sokół mógłby reklamować Lidla!

Kontrowersyjne? W świetle ostatnich wydarzeń nie do końca. Wojtek ma dryg do słusznych biznesowych decyzji. W takim razie – proszę – rzucamy na stół hipotetyczną ofertę.

Wszyscy, serio – WSZYSCY – pamiętamy kawałki “Rób to, w co wierzysz” i “Świadomy sen“. Ten pierwszy miał być jednocześnie pierwszym singlem albumu “Wojtek Sokół”, ale powstał tak dawno, że finalnie raper umieścił go na płycie jako bonus. To samo spotkało numer z Dawidem Podsiadło. Oba utwory łączy oczywiście Sokół, ale oba powstały we współpracy z Johnnym Walkerem.

Wszystko fajnie, bo powstały dobre kawałki. Wojtek miał w klipie Bogusława Lindę i w ogóle same plusy. Dwa lata temu inny raper związał się z marką wysokoprocentowych alkoholi – O.S.T.R. został ambasadorem Hennessy.

Ale, ale – jest sobota – a jak sobota, to “tylko do Lidla, do Lidla!”, jak wybrzmiewa reklamowy dżingiel sieci supermarketów. Otóż, tak się składa, że Johnny Walker nie był aż tak prestiżowym partnerem, jak mogłoby się wydawać. Jak informuje Independent, Johnny Walker Black Label przegrał właśnie konkurs na najlepszą łychę z… trunkiem z Lidla. Konkretniej – z Queen Margot Blend Scotch Whisky.

Kolejna ciekawa informacja – alkohol produkcji Lidla, mimo że zachwyca krytyków, ma również aspiracje, by zachwycać nasze portfele, bo w porównaniu do znacznie droższego konkurenta, Queen Margot kosztuje jedynie 37,49 złotych!

Czyli co? Jakość się zgadza (40 znawców wydało werdykt!). Cena się zgadza (przyznajcie sami). Czy nie jest to w zgodzie z raperskim etosem? Dobra muzyka za rozsądną cenę. Tutaj mamy dobrą łychę za rozsądną cenę. Analogii jest więcej! Przecież nie powinno się zwracać uwagi na ksywę rapera, tylko na jego skillsy. Także nie odbierajmy alkoholowi z Lidla kompetencji!

Lidl robi to, w co wierzy. Śni świadomy sen, chce być wyżej, a już na pewno “umi żyć i nie kitra jak frajer”. To co, Wojtek? Gotowy na podbój supermarketów? 😉

fot. kadr z klipu “Sokół – Chcemy Być Wyżej [Projekt Tymczasem]”, youtube.com/ProstoTV

Zostaw komentarz