News

Gesaffelstein i The Weeknd ponownie połączyli siły!

Kajetan Szewczyk -
News - - Dodane przez Kajetan Szewczyk

Gesaffelstein i The Weeknd ponownie połączyli siły!

Kojarzycie “I was never there” i “Hurt you” z EPki “My Dear Melancholy”? Te dwa numery mocno wyróżniały się na tle pozostałych. Zawdzięczają to także ingerencji francuskiego producenta, Mike’a Lévy’ego, znanego jako Gesaffelstein. 

Już w sierpniu 2018 roku na Instagramie The Weeknd pojawiła się informacja, że artyści ponownie znaleźli się razem w studio, ale wkrótce potem została skasowana (być może Abel zbytnio pośpieszył się z ujawnianiem dobrej nowiny). Teraz wiemy jednak na pewno, że do współpracy doszło i… tym razem dotyczy ona “Lost In The Fire”, numeru, który znajdzie się na płycie “Hyperion” Gesaffelsteina.

Wspominając chemię, która połączyła obu wykonawców, możemy spodziewać się kolejnego hitu. Dwa kawałki na ostatniej EPce The Weeknd, do których francuski producent przyłożył rękę, mocno wyróżniały się na tle reszty i należały do mroczniejszej, także tekstowo, części i tak już dosyć ponurego wydawnictwa.

Zostaw komentarz

Udostępnij
News
Małpa (wreszcie) w akcji

Nowy rok to zawsze czas postanowień. Tymczasem Małpa zamiast planować, od razu ruszył do akcji i 2019 rozpoczął z rozmachem, zapowiadając nową płytę. Preorder trafi do sprzedaży już w czwartek 10 stycznia.

Tempo, które narzucił Małpa, może o tyle zaskakiwać, że do tej pory przyzwyczaił nas raczej do dość wolno toczącej się akcji. Po debiutanckim „Mówi”, wypuszczonym na rynek trzy lata temu, długo kazał czekać na kolejne kawałki. Gdzieś po drodze była wprawdzie jeszcze EP-ka „Rottenberg”, ale najnowszy krążek będzie dopiero drugim pełnoprawnym albumem w dorobku rapera.

Co prawda odbierając platynę za „Mówi” Małpa odgrażał się, że nowy rok powita nowym krążkiem, ale mało kto się tymi słowami naprawdę przejął i potraktował je serio. Tymczasem preorder albumu Małkiewicz potwierdził już nawet w mediach społecznościowych. „Wracam. Nie zapomniałem o Was. Mam nadzieję, że Wy o mnie też pamiętacie. Małpa.” – napisał na swoim Facebooku. Zatem czekamy.

fot. proximite.pl

Zostaw komentarz

Streetwear
MADNESS x Adidas UltraBoost 4.0 – galeria

To może być jedna z najlepszych tegorocznych kolaboracji Adidasa. Tak prezentują się dwie kolorystyki Madness x Adidas UltraBoost 4.0 na oficjalnych zdjęciach.

Po czterech dniach od opublikowania galerii przez serwis Hypebeast, przedstawiającej czarną kolorystykę, Adidas udostępnił swój własny lookbook. Lookbook – jak się okazało – uzupełniony o białą wersję.

Podstawę projektu stanowi dobrze znany model UltraBoost w wersji 4.0, wzbogacony o chaotyczne plamy farb, w zależności od wydania – białe lub pomarańczowe. Zmiany w porównaniu do oryginalnego modelu dotknęły też zapiętki, które na potrzeby kolaboracji wykonano z zamszu. Całość dopełniają skórzane wstawki na języku i napis ,,all work and no play makes you mad” na cage’u.

Obie pary trafią do sklepów japońskiego Madness w Pekinie i (najprawdopodobniej) na oficjalną stronę Adidasa już 12 stycznia. Idąc za głosem Hypebeast, biała kolorystyka ma być nieznacznie droższa od czarnej. Ceny mają wynieść (w przeliczaniu z chińskich juanów) odpowiednio 205 i 220 dolarów.

fot. Adidas

Adidas, Hypebeast

Zostaw komentarz