
Trzydziestolecie sloganu „Just Do It”, które obchodziliśmy w zeszłym roku, przyniosło prawdziwy wysyp ozdobionych nim modeli. Rok 2019 upłynie zaś pod hasłem ,,Have a Nike Day”. Oto pierwsze pary, które zostały nim wzbogacone.
Nike Air Max 97, czyli zdecydowanie jeden z topowych modeli ubiegłego roku – m.in. dzięki kolaboracji z Seanem Wotherspoonem. Metalowe blaszki z uśmiechem Nike zdecydowanie robią robotę.





Air Max Plus – sylwetka, która trafiła na rynek w 1998 roku, prezentując system ,,Tuned Air”, stanowiący ulepszoną wersję klasycznej poduszki Nike. Oprócz tytułowego hasła, umieszczonego na języku, nowe wydanie będzie posiadało elementy odblaskowe. Niestety, z tego, co wiemy z przecieków, para zadebiutuje wyłącznie w damskiej rozmiarówce Nike (czyli do rozmiaru 44 EU).






Air Max 95 w dwóch wariantach kolorystycznych. Na uwagę zasługuje zastąpienie skórzanych elementów – do których przyzwyczaiło nas w tym modelu Nike – materiałami płóciennymi.








Air Force 1, czyli jedna z najważniejszych sylwetek w historii amerykańskiego giganta. W zależności od wersji kolorystycznej, otrzymamy buty z innych materiałów – białe to klasyczna force’owa skóra, zaś różowe – zamsz, wzbogacony o skórzane detale.








SB Check Canvas – ostatnia para, o której na ten moment wiemy i jedyna pozbawiona systemu Air . Klasyczny skateboardingowy model, z cholewką w całości pokrytą buźkami. Prawdopodobnie trafi do sprzedaży wyłącznie w dziecięcej rozmiarówce.


Wszystkie powyższe pary zadebiutują na rynku w marcu, w okolicach Air Max Day – corocznej imprezy celebrującej premierę modelu Air Max 1.
Fot. Nike/43einhalb/US11/yamatokofootgear