
Facebook non stop się uatrakcyjnia, starając się przyciągnąć do siebie jak największą liczbę użytkowników (i zatrzymać tych, którzy są na platformie). Na koncie ma już własny TikTok o nazwie Lasso, a także Instagramowy IGTV. Swój nowy pomysł kieruje do młodych – rozpoczęło się właśnie testowanie aplikacji o wdzięcznej nazwie LOL.

Nie należy jej mylić z popularną grą League of Legends. LOL Facebooka jest raczej specjalnym ”kanałem” poświęconym zabawnym treściom, takim jak memy, filmiki czy GIF-y. W końcu sama nazwa jest po prostu skrótem od ”Laughing Out Loud”. Aktualnie projekt nie jest nawet osobną aplikacją, a częścią platformy – pojawia się w miejscu sekcji ”Watch”. Firma zamierza jednak oddzielić ją od serwisu. Wówczas LOL będzie oddzielnym produktem. Obecnie jest w fazie testów i będzie tam jeszcze przez kilka miesięcy – twórcy chcą udoskonalić LOL najbardziej, jak tylko się da.

Internauci testujący prywatną wersję beta mówią, że LOL wygląda dosyć słabo, tak samo, jak znajdujące się w niej filmy. Część z nich ma już po kilka tygodni – według praw internetu to przestarzała zawartość. Najbardziej krytyczna wobec nowego pomysłu fejsa jest grupa, która ma być głównym adresatem aplikacji. Według najmłodszych Facebook na siłę stara się być „na czasie” a o LOL można powiedzieć co najwyżej tyle, że jest żałosne.
Czy platforma weźmie sobie te uwagi do serca? Czas pokaże. W złotych czasach Snapchata czy Instagrama trudno może być się przebić. Póki co, data premiery apki nie jest jeszcze znana. Zatem czekamy na jej ogłoszenie.
Fot. z filmu ”Best of Mark Zuckerberg drinking Water ?Part 1” [youtube]