News

Małpa (wreszcie) w akcji

Izabela Smolińska -
News - - Dodane przez Izabela Smolińska

Małpa (wreszcie) w akcji

Nowy rok to zawsze czas postanowień. Tymczasem Małpa zamiast planować, od razu ruszył do akcji i 2019 rozpoczął z rozmachem, zapowiadając nową płytę. Preorder trafi do sprzedaży już w czwartek 10 stycznia.

Tempo, które narzucił Małpa, może o tyle zaskakiwać, że do tej pory przyzwyczaił nas raczej do dość wolno toczącej się akcji. Po debiutanckim „Mówi”, wypuszczonym na rynek trzy lata temu, długo kazał czekać na kolejne kawałki. Gdzieś po drodze była wprawdzie jeszcze EP-ka „Rottenberg”, ale najnowszy krążek będzie dopiero drugim pełnoprawnym albumem w dorobku rapera.

Co prawda odbierając platynę za „Mówi” Małpa odgrażał się, że nowy rok powita nowym krążkiem, ale mało kto się tymi słowami naprawdę przejął i potraktował je serio. Tymczasem preorder albumu Małkiewicz potwierdził już nawet w mediach społecznościowych. „Wracam. Nie zapomniałem o Was. Mam nadzieję, że Wy o mnie też pamiętacie. Małpa.” – napisał na swoim Facebooku. Zatem czekamy.

fot. proximite.pl

Zostaw komentarz

Udostępnij
Streetwear
Kolejne A-COLD-WALL* x Nike Vomero +5 w drodze

Współpraca na linii A-COLD-WALL* i Nike trwa w najlepsze. Oto dwie nowe wersje kolorystyczne modelu Zoom Vomero +5.

Obie sylwetki zadebiutowały na pokazie A-COLD-WALL* podczas London Fashion Weeku i na dwóch oszczędnych zdjęciach na oficjalnym Instagramie marki. Dziś, za pośrednictwem portalu Hypebeast, opublikowano nowe ujęcia, dające wgląd w detale.

W porównaniu do dwóch poprzednich kolorystyk, nowe Vomero wzbogacono o fabryczne efekty zużycia w postaci licznych przebarwień. Sama bryła buta i materiały pozostały niezmienione.

Na ten moment brak informacji o dacie premiery. Cena pozostanie zaś na niezmienionym poziomie i w dniu premiery wyniesie 849 zł.

Jeśli przegapiliście premierę dwóch poprzednich wydań – ostatnie rozmiary A-COLD-WALL* x Nike Zoom Vomero +5 w czarnej kolorystyce są wciąż dostępne na oficjalnej stronie sportowego giganta.

A-COLD-WALL* to założony przez Samuela Rossa brytyjski brand, prezentujący swoistą fuzję odzieży roboczej, high-fashion i nowoczesnego streetwearu. W ciągu czterech lat działalności zdążył zyskać sobie dużą rzeszę fanów, przejawiającą się m.in. obecnością asortymentu ACW* w najważniejszych butikach na całym świecie.

fot. Ben Awin/HYPEBEAST


Zostaw komentarz

News
Gesaffelstein i The Weeknd ponownie połączyli siły!

Kojarzycie “I was never there” i “Hurt you” z EPki “My Dear Melancholy”? Te dwa numery mocno wyróżniały się na tle pozostałych. Zawdzięczają to także ingerencji francuskiego producenta, Mike’a Lévy’ego, znanego jako Gesaffelstein. 

Już w sierpniu 2018 roku na Instagramie The Weeknd pojawiła się informacja, że artyści ponownie znaleźli się razem w studio, ale wkrótce potem została skasowana (być może Abel zbytnio pośpieszył się z ujawnianiem dobrej nowiny). Teraz wiemy jednak na pewno, że do współpracy doszło i… tym razem dotyczy ona “Lost In The Fire”, numeru, który znajdzie się na płycie “Hyperion” Gesaffelsteina.

Wspominając chemię, która połączyła obu wykonawców, możemy spodziewać się kolejnego hitu. Dwa kawałki na ostatniej EPce The Weeknd, do których francuski producent przyłożył rękę, mocno wyróżniały się na tle reszty i należały do mroczniejszej, także tekstowo, części i tak już dosyć ponurego wydawnictwa.

Zostaw komentarz