News,Streetwear

McDonald’s konkurentem dla Balenciagi

Łukasz Orawiec -
News,Streetwear - - Dodane przez Łukasz Orawiec

McDonald’s konkurentem dla Balenciagi

Kojarzycie buty francuskiej Balenciagi, które w zeszłym roku były opisywane jako czerpiące inspirację z opakowań po frytkach? Szwedzki oddział McDonalda podjął rękawicę. Udowadniając przy okazji, że jego pracownicy są nieźli into social media.

Chodzi o skórzany model „Square Toe Leather Mules”, który dyrektor kreatywny marki, Demna Gvasalia, zaprezentował podczas pokazu kolekcji na jesień 2018. Biorąc pod uwagę kształt (faktycznie przywodzący na myśl opakowanie dużych frytek z McDonalda) nie trzeba było długo czekać na memy. Zwłaszcza, że cena też była sporo wyższa od opakowania frytek – 740 dolarów, czyli około 2900 zł za parę.

Szwedzki McDonald podłapał temat. I obiecuje, że jeśli zbierze pod zdjęciem 103042 serduszka, to wyprodukuje takie buty. W bardziej dostępnej cenowo wersji, w tym samym kształcie i ze swoim logo.

Na ten moment idzie im trochę opornie, pomimo viralowej aury, która wytworzyła się wokół akcji. My zostawiamy serduszko od nas i kibicujemy.

fot. Balenciaga/Instagram mcdonaldssverige

Zostaw komentarz

Udostępnij
Hip Hop,Wyróżnione,Wywiady
Moja opinia, to tylko słowo jakiegoś typa z internetu: Kstyk, spec od podziemia, w bardzo szczerej rozmowie

Rzadko udziela wywiadów. Do niedawna w internecie nawet nie pokazywał swojej twarzy. Nam opowiedział o tym, czym jest dla niego kanał, który wymyślił (Kstyk), kim jest on sam (Kstyk) i o przyszłych planach na wytwórnię (Kstyk?).

News
21 Savage: zobaczyłem niebieskie światła, a potem mnie już nie było

Po zwolnieniu z aresztu śledczego imigracyjno-celnego, 21 Savage pojawił się w Good Morning America, aby porozmawiać o swoim aresztowaniu, którym żyje teraz hip-hopowe środowisko.