
Po smoczych bransoletach Gucci i fantazyjnych naszyjnikach od COMME Des Garçons Homme, utrzymujemy ciągłość w temacie luksusowych akcesoriów. Tym razem na nasz warsztat trafił francuski Dior.
Jeśli uważacie, że palenie jest wciąż „fashionable” (a nawet bardziej niż tylko „fashionable”), to macie szansę wyeksponować swój pogląd. Z pomocą przychodzi Dior i nowy projekt naszyjnika, będący częścią kolekcji na wiosnę-lato 2019. Wykonany w osiemdziesięciu procentach z mosiądzu, pokryty został efektem celowego postarzenia i przyozdobiony wybitym logo marki. Jeśli jednak liczycie na kultowe „Made in Paris”, to niestety będziecie rozczarowani – nie w tym przypadku. Wszystkie sztuki bowiem wyprodukowane zostały w Niemczech.
Oficjalnej data premiery jeszcze nie znamy. Znamy za to retail, który wyniesie 330 funtów, czyli około 1650 zł.
Z innych nowości od domów mody – sprawdźcie koszykarskie spodenki od Gucci oraz połączenie mokasynów i dad shoes od Maisona Margieli.
fot. Dior