Streetwear

Naszyjnik dla prawdziwego gracza. Made by Dior

Łukasz Orawiec -
Streetwear - - Dodane przez Łukasz Orawiec

Naszyjnik dla prawdziwego gracza. Made by Dior

Po smoczych bransoletach Gucci i fantazyjnych naszyjnikach od COMME Des Garçons Homme, utrzymujemy ciągłość w temacie luksusowych akcesoriów. Tym razem na nasz warsztat trafił francuski Dior.

Jeśli uważacie, że palenie jest wciąż „fashionable” (a nawet bardziej niż tylko „fashionable”), to macie szansę wyeksponować swój pogląd. Z pomocą przychodzi Dior i nowy projekt naszyjnika, będący częścią kolekcji na wiosnę-lato 2019. Wykonany w osiemdziesięciu procentach z mosiądzu, pokryty został efektem celowego postarzenia i przyozdobiony wybitym logo marki. Jeśli jednak liczycie na kultowe „Made in Paris”, to niestety będziecie rozczarowani – nie w tym przypadku. Wszystkie sztuki bowiem wyprodukowane zostały w Niemczech.

Oficjalnej data premiery jeszcze nie znamy. Znamy za to retail, który wyniesie 330 funtów, czyli około 1650 zł.

Z innych nowości od domów mody – sprawdźcie koszykarskie spodenki od Gucci oraz połączenie mokasynów i dad shoes od Maisona Margieli.

fot. Dior

Zostaw komentarz

Udostępnij
News,Streetwear
Air Jordan 1 Low w kultowej kolorystyce „Black Toe”

Jordan brand zaczyna powoli zwiększać ilość wydań "Jedynek" w niskiej wersji. Posunięcie ciekawe, zwłaszcza ze względu na wątpliwą sławę, jaką zwykły cieszyć się "Jedynki" z dopiskiem "Low". Nadchodząca para ma szansę ten stan rzeczy zmienić, a to za sprawą przywołania jednej z najbardziej kultowych wersji kolorystycznych.

News,Streetwear
Nowa sportowa kolekcja od The North Face

Mimo że amerykańska marka The north face kojarzy się przede wszystkim z odzieżą górską, w ostatnich latach mocno zadomowiła się rownież w kulturze streetwearu, szczególnie poprzez kolaboracje - weźmy np. tę z Supreme. Teraz ogłosiła nową sportową kolekcję.