News

Nike i Coca-Cola wspólnie dla Diamond Supply

Łukasz Orawiec -
News - - Dodane przez Łukasz Orawiec

Nike i Coca-Cola wspólnie dla Diamond Supply

Streetwearowy brand z Los Angeles powiększa swoje kolaboracyjne portfolio. Założyciel marki, Nicky Diamond, zaprosił tym razem do współpracy Nike i… Coca-Colę.

Kolekcję, utrzymaną od początku do końca w białej kolorystyce, tworzy łącznie 8 przedmiotów. Zacznijmy od górnej części garderoby: otrzymamy jeansową kurtkę, przyozdobioną wpinką i haftowanym napisem ,,Coke”, wykonany ze stuprocentowej bawełny t-shirt i hoodie o klasycznym kroju.

Zejdźmy niżej: tu mamy klasyczne, bawełniane dresy z dużym haftem na nogawce i wysokie skarpety z logo Cola-Coli i amerykańskiego brandu.

Teraz główny punkt programu, czyli Nike Air Force 1 „Coke White”. Wnioskując ze zdjęć, otrzymamy klasyczną, białą kolorystykę, wzbogaconą o logo Diamond Supply na języku oraz tłoczony napis ,,Coke” nad podeszwą.

I na koniec deskorolkowy deck w rozmiarze 8,25 cala.

Całość trafi do sprzedaży już jutro, 27 stycznia, o godzinie 18 czasu polskiego, za pośrednictwem oficjalnej strony Diamond Supply.

Jeśli mało Wam AF1 – sprawdźcie inspirowane wyścigami samochodowymi wydanie, które już wkrótce powinno pojawić się na rynku.

fot. Instagram/nickydiamonds/Diamond Supply

Zostaw komentarz

Udostępnij
Felieton
Najlepsze kreskówki Netflixa. Musisz je zobaczyć. (niekoniecznie dla dzieci)

Słyszysz ''kreskówka'', myślisz ''South Park''. Ale przecież to nie jedyny animowany serial bardziej niż dla dzieci, skierowany do dorosłych (poprawka: w zasadzie tylko do nich). Netflix to udowadnia.

News
O.S.T.R. przedstawia „Instrukcję Obsługi Świrów” Najefektowniejszy album od Asfalt Records

W lutym na pewno nudno nie będzie. Premiery zapowiedzieli m.in. Sokół, Otsochodzi i Zero. To tego grona dołączył też O.S.T.R. Po raz 16-ty.