
O.S.T.R. jest wielkim fanem Premier League, a w Polsce od 20 lat wyłączność ma do niej jeden kanał – Canal+. W piątek w mediach społecznościowych stacja zapowiedziała nowego eksperta i zgodnie z przypuszczeniami fanów, został nim właśnie Adam Ostrowski. I chociaż zwykle w redakcjach sportowych zasiadają trenerzy lub byli piłkarze, to coraz częściej zapraszane są do nich także inne znane osoby, niezwiązane z daną dziedziną. Rok temu na przykład wokalista Lady Pank, Janusz Panasewicz, został ekspertem Polsatu w Lidze Mistrzów.
Wczoraj raper wrzucił na swojego Instagrama zdjęcie z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym, i jak przyznał, współpraca ta była jego wielkim marzeniem:
Nie jestem jakimś wielkim znawcą piłki nożnej tylko zwyczajnym kibicem, który kocha ten sport i pasjonuje się nim od dziecka. Możliwość współpracy z Andrzejem Twarowskim i Rafałem Nahornym przy Premier League jest dla mnie spełnieniem marzeń z dzieciństwa.
Kampania reklamowa i podjęcie współpracy z Ostrym, wydaje się dobrym rozwiązaniem, nie tylko ze względu na jego nazwisko. Kojarzony z dynamicznym flow, raper powinien sprawdzić się w promocji angielskiej ligi, również dlatego, że jak tłumaczy, jej istotą jest wyjątkowo szybka i ekscytująca rozgrywka:
Kiedy oglądasz Premier League to od razu uderza cię jedna rzecz – tam wszystko dzieje się dwa razy szybciej. Niezależnie od klasy grających drużyn, tempo meczu jest niebywałe. Poza tym, jest tu co najmniej sześć zespołów, z których co roku każdy celuje w tytuł mistrzowski. Dzięki temu sezon jest emocjonujący od początku do końca.
Czekacie? Poradzi sobie lepiej niż młodszy kolega po piórze, Quebonafide?
fot. kadr z filmu „Wściekle szybka Premier League tylko w CANAL+”, youtube.com/canalplus