Hip Hop,News,Streetwear

Pusha T wchodzi w kolejną kolaborację! Tym razem stworzył kolekcję z BAPE

Michał Fitz -
Hip Hop,News,Streetwear - - Dodane przez Michał Fitz

Pusha T wchodzi w kolejną kolaborację! Tym razem stworzył kolekcję z BAPE

Artyści coraz częściej decydują się na współprace ze znanymi markami odzieżowymi. Ledwie wczoraj pisaliśmy przecież o kolaboracji Beyonce z Adidasem. Mniej więcej w tym czasie została ogłoszona też inna głośna współpraca, której odzież rozejdzie się prawdopodobnie porównywalnie szybko, co bilety na koncert Pezeta na Torwarze. Chodzi w końcu o ubrania powstałe w wyniku połączonych sił BAPE i Pushy T.

Japoński gigant steetwearowy ogłosił za pośrednictwem swojego Instagrama, że lada dzień wypuści kolekcję projektowaną przy współpracy z amerykańskim raperem. W jej skład będą wchodziły dwie bluzy i dwa T-shirty. Wszystkie będą dostępne w dwóch wersjach kolorystycznych, czarnej i białej. Najbardziej charakterystycznym elementem kolekcji będzie kreskówkowa postać Pushy, widoczna zarówna na jednej z bluz, jak i jednym modelu T-shirtu. Zresztą, sami możecie już podejrzeć dokładnie, jak będą wyglądały. Marka zaznacza też, że kolekcja jest efektem wieloletniej współpracy z raperem. Pusha T wystąpił na BAPE HEADS SHOW w 2018 roku, a także na otwarciu sklepu stacjonarnego w Nowym Jorku w 2005 roku oraz na dziesięcioleciu jego istnienia. Aż dziw bierze, że za taką wieloletnią przyjaźń z marką artysta nie został do tej pory nagrodzony własną kolekcją.

Nie jest to też pierwsza kolaboracja odzieżowa Pushy. Raper miał już nawet okazję współpracować z Adidasem. W ubiegłym roku wydał wraz z tą marką kilka kolorystyk do popularnego modelu Ozweego. Projekt zwieńczył też krótki film dokumentalny, opowiadający o podróżach rapera. Rok wcześniej zaprezentował za to dwie ciekawe wersje modelu EQT. Niedługo będzie więc można ubrać się w zasadzie od stóp do głów w ubrania projektowane przez niego. Żeby tylko nie zapomniał przy tym, jak się rapuje, bo w końcu za to najbardziej go lubimy.

fot. kadr z klipu „Pusha T – If You Know You Know”, YouTube.com/PUSHAT

Zostaw komentarz

Udostępnij
News,Streetwear
Beyoncé w kolaboracji z Adidasem. Wokalistka wyda własne buty

Muzycy od dawna nie zarabiają już tylko na samym tworzeniu brzmień. Artyści łapią się innych branży, w które mogą zainwestować pieniądze. Chyba najbardziej popularnym pośród dodatkowych biznesów jest ten odzieżowy. Zdecydowała się na niego Beyoncé, która jakiś czas temu założyła własną markę Ivy Park, a teraz weszła z nią w kolaborację z gigantem w tej branży - Adidasem.

Felieton,Hip Hop
Brytyjskie brzmienie Drake’a. „Rzucił ogromne światło na to, co robimy”

Gatunki z Wysp takie jak grime, uk drill albo brytyjski hip-hop powoli stają się coraz bardziej popularne na świecie. Zmiany te z jednej strony cieszą – artyści mają większe grono odbiorców, a przecież tworzenie na skalę światową to coś, do czego zwykle dążą. Niektórzy jednak inspiracje na przykład brytyjską spuścizną traktują jako zawłaszczanie swojej kultury.