
Romantic Psycho miało już swój debiut, a na naszej stronie zdążyła nawet pojawić się już recenzja tego krążka. Nie oznacza to jednak, że raper odchodzi od swojego „nowego-starego” wizerunku. Dziś w internecie pojawił się film z udziałem rapera naśladujący popularne MTV Cribs, który okazał się być czymś więcej, niż tylko kolejnym chwytem marketingowym.
W spocie artysta kilkukrotnie wspomina o stronie Allegro, jednoznacznie sugerując, że jest to reklama serwisu. Raperzy raczej nie decydują się na takie bezpośrednie reklamowanie jakichś usług, odmawiając czasem naprawdę sporych sum, ze względu na to, że mogłoby się to odbić na ich reputacji i postrzeganiu przez resztę sceny. Quebonafide jednak zgodził się na taką propozycję i od samego początku mogliśmy przypuszczać, że nie jest to po prostu skok na kasę, bo tej przecież artyście z Ciechanowa nie brakuje. Faktycznie okazało się, że cała akcja ma głębszy sens, który można było odczytać z monitora znajdującego się w jednym z kadrów.

„Za udział w tym filmie dostanę od Allegro milion złotych. Całość pieniędzy pójdzie na cele charytatywne” – mówi średnio czytelny napis za raperem. Bez względu na to, jakie fundacje zdecyduje się wesprzeć raper, gigantyczne pieniądze na pewno pomogą w spełnieniu wielu celów i marzeń osób, które do tej pory nie miały w życiu za dużo szczęścia. Warto zaznaczyć, że to nie pierwsza taka akcja rapera w trakcie promocji nowego wydawnictwa. Wcześniej artysta przeprowadził wyprzedaż swoich ciuchów, właśnie przez portal Allegro, zarabiając na swoich markowych ubraniach kilkanaście tysięcy złotych. Wówczas też zapowiedział, że zarobione pieniądze przeznaczy na cele charytatywne. Niezależnie od tego, czy nowy wizerunek Quebo przypadł Wam do gustu, czy wciąż tęsknicie za tym z Eklektyki, takie gesty po prostu trzeba docenić.
fot. kadr z filmu „CTK Creeps: Quebonafide”, YouTube.com/QueQuality