YouTube

Ralph Ferre – od rankingu influencerów LGBT do szukania atencji

Oliwier Orłowski -
Ralph Ferre
Ralph Ferre
YouTube - - Dodane przez Oliwier Orłowski

Ralph Ferre – od rankingu influencerów LGBT do szukania atencji

Bardzo możliwe, że natknęliście się już na influencera o nazwie Ralph Ferre. Jeśli nie, to uwierzcie mi, nic nie straciliście. 16 czerwca nagrał film z Martą Linkiewicz i ogłosił konkurs. Co można było wygrać? Spotkanie z Linkimaster oraz tatuaż w salonie Ralpha za całe 6900 złotych. W samym konkursie jednak nie ma nic złego. Po prostu po raz kolejny coś poszło nie tak.

Aby dobrze zrozumieć genezę aktualnej „dramy”, muszę trochę przybliżyć „historię”. Ralph od ponad roku prowadzi swój kanał na YouTube. Jest przedsiębiorcą oraz tatuażystą, posiada swój własne studio tatuażu. Rozgłos zaczął zdobywać w październiku ubiegłego roku. Czym zaskarbił sobie swoją popularność? Otóż nagrał filmik, w którym ocenia osoby LGBTQ+ działające w polskim internecie. Ranking był ułożony na podstawie… bakłażanów. Tyle, ile dany celebryta dostał bakłażanów, tym wyżej w rankingu się uplasował. Materiał skomentowały znane persony takie, jak Mateusz Spysiński oraz Julia Bojaruniec z kanału „prostacja”. Można śmiało powiedzieć, że takie filmy na jego kanale były normą. Kontrowersyjne tematy (ujęte w obrzydliwy sposób) oraz miniaturki, których wstawianie jest po prostu nie na miejscu.

W maju Ralph na swoim kanale zamieścił film ze specjalnym gościem – Queen of the Black. Ta postać jest nam dobrze znana przede wszystkim z wielu dram i skandali związanych z jej działalnością w internecie. Filmik opierał się na tym, że Julia Pelc i nasz gwiazdor grali w „f*ck, marry, kill”, czyli grę, polegającą na wybraniu osób, które są odpowiednimi kandydatami na partnerów. Osobami idealnymi do spędzenia wspólnej nocy lub, jeżeli nie są w stylu rozgrywających, uśmiercenia. Oczywiście, gdyby nie stało się coś, co spowodowałoby, iż o autorach filmu byłoby głośno, to film byłby stracony. Na samym końcu nagrania Ralph i Julia musieli się pocałować. Na zamierzony efekt nie trzeba było długo czekać.

Jak coś nie pasuje, oktagon zweryfikuje

Dodatkowo jeszcze w maju tego roku, pewna dziewczyna na swoim koncie na Instagramie opublikowała zdjęcie tatuażu, znajdującego się na jej ręce. Zrobiła go w studiu naszego tatuażysty, poprosiła o wytatuowanie swojego kota. Była niezadowolona z efektu wykonanej pracy. Sam Ralph do zamieszczonego przez klientkę postu odniósł się w następujący sposób:

„Ten kot został wydziarany prawidłowo. Nie nasza wina, że ma taki paskudny ryj. Takie zażalenia proszę składać do matki kota”

Sprawę skomentował inny influencer, również tatuator, Michał Wurszt. Potępił tak niewłaściwe zachowanie. W odpowiedzi dostał tylko gniewne komentarze na swój temat i podobnie jak tiktoker Jan „PasiekOfficial” Marciniak oraz Mateusz Spysiński, został wyzwany do walki na gali FAME MMA. Oczywiście, wyzwane przez niego osoby odmówiły i wyśmiały jego zachowanie. Jest pewne, że Ralph Ferre, już po raz kolejny, szukał okazji do otrzymania choć odrobiny atencji.

Marta Linkiewicz i jej dziwna współpraca

Po publikacji filmu Ralpha Ferrego z Martą Linkiewicz internauci byli naprawdę zdziwieni. Wielu nie wiedziało dlaczego i po co Marta zgodziła się na nagranie z tak kontrowersyjnym twórcą. Poza tym influencerka oraz amatorska zawodniczka gali FAME takim sposobem może łatwo zniszczyć swoją reputację. Jak możemy się domyślić, to wszystko było winą pieniędzy. Marta najprawdopodobniej dostała całkiem niezłą propozycję od samego posiadacza salonu – Ferrego. Jeżeli chodzi o sam omawiany film z Linkiewicz, mimo moich oczekiwań, okazał się dość ciekawym materiałem. Ciężko mi to przyznać, ale ten materiał może nawet posiadać jakieś wartości edukacyjne. Jest w nim mowa o wymogach sanitarnych w salonach, gdzie możemy zrobić sobie tatuaż, a także sam właściciel tego miejsca pokazuje nam jak wygląda samo tatuowanie. Oczywiście, drugim dnem tego filmu jest zwykła reklama. Tak czy inaczej obydwoje influecerów mogą zyskać pieniężnie, lecz stracić wizerunkowo.

Niestety, to trochę przykre, bo po raz kolejny widzimy, do czego są zdolni celebryci. Niektórzy za wszelką cenę potrafią zareklamować dosłownie wszystko. O takich przypadkach pisałem TUTAJ. Marta ze względu na swoją reputację i wizerunek nie powinna współpracować z takimi osobami jak Ralph. Nie sądzę, że jest ona złą osobą, ale sądzę, iż niektórych rzeczy nie wypada robić. Podobnie mogę powiedzieć o salonie głównego bohatera tego artykułu, wcale nie twierdzę, że oferowane w nim usługi są do bani. Trzeba jednak wiedzieć o jednej ważnej rzeczy, chcąc zdobyć klientów, lepiej trzymać się z dala od kontrowersji.

fot. kadr z „Ralph x Linkiewicz – Co to w ogóle jest? *hajs, mural i dziary*”,YouTube.com/Ralph Ferre

Zostaw komentarz

Udostępnij
YouTube
Wardęga i Revo wspólnie zrobią podsumowanie scamerskich działalności influencerów!
Wardęga

Współprace w świecie mediów i portali społecznościowych to nic dziwnego. Już od dawna znane osoby kooperują, aby reklamować pewne produkty. W zamian za reklamę otrzymują wynagrodzenie pieniężne. Cały ten system opiera się na widowni, którą dany influencer posiada. Im większa widownia, tym większe wynagrodzenie oraz więcej współprac. Część rzekomych kolaboracji jest najzwyklejszym oszustwem. Już niedługo Wardęga wraz z Revo przygotują dla nas podsumowanie przekrętów znanych influencerów. Jak się okazuje, lista może być naprawdę długa.

Rap
Schafter wyda album w stylu „Hors D’oeuvre”?
schafter

2019 – "ja pier*olę, co to był za rok". Schafter bardzo szybko przedostał się z podziemia do mainstreamu. A przepustką była epka "Hors D’oeuvre", która stanowi zbiór jego najlepszych ówcześnie utworów. I wszystko wskazuje na to, że młody Wojtek powróci do stylówki, za którą pokochali go fani!