Streetwear

Samochód prawdziwego streetwearowca: Suzuki w wydaniu od Bape

Łukasz Orawiec -
Streetwear - - Dodane przez Łukasz Orawiec

Samochód prawdziwego streetwearowca: Suzuki w wydaniu od Bape

Jeśli cztery kółka traktujecie jako integralną część ubioru, to mamy idealne dopełnienie waszego fitu. Oto Suzuki Jimny czwartej generacji, powstały w kolaboracji z japońskim Bape.

Limitowana wersja popularnego off-roadowego SUV-a została przygotowana przy współpracy z Island Motors – oficjalnym dealerem samochodów Suzuki w Hongkongu. Pokryta w całości logotypami linii Aape (m.in. kamuflażem) karoseria, idealnie współgra z terenowym charakterem samochodu. Niestety, na ten moment brak informacji odnośnie aktualizacji w specyfikacji technicznej względem standardowej wersji. Choć osobiście obstawiamy, że na wizualnych zmianach się kończy i nie doszło do spektakularnego wzrostu ilości koni mechanicznych pod maską.

Szczęśliwi nabywcy nowego samochodu otrzymają w prezencie od Suzuki limitowany t-shirt i ręcznik.

Podoba się? Samochód można już kupić u hongkońskich sprzedawców Suzuki. I… tylko tam. My od siebie polecamy tylko pamiętać o ewentualnych kosztach sprowadzenia pojazdu do Polski 😉

Odnośnie innych nowości ze świata japońskiej marki – sprawdźcie nowe okulary, sygnowane logiem Bape i stworzony na Chiński Nowy Rok zestaw do picia herbaty.

AAPE

Zostaw komentarz

Udostępnij
News
Beyoncé i Jay-Z zachęcają: ćwiczcie poniedziałki bez mięsa
Beyoncé i jej mąż Jay-Z

Najbardziej dochodowe małżeństwo w muzycznym biznesie – Beyoncé i Jay-Z, widząc jaką ma siłę na rynku rozrywki, postanowiło ją wykorzystać. Tym razem, by zmieniać styl życia i nawyki swoich fanów. Para z miliardami dolarów na koncie i dziesiątkami muzycznych wyróżnień, traktowana jako jedna z najpotężniejszych na świecie, chce zmieniać świat na lepsze i zachęca swoich fanów do… weganizmu.

Wczoraj artyści oficjalnie ogłosili projekt ”Greenprint”. To nowy konkurs, w którym można wygrać bilety na koncerty państwa Carters. Co trzeba zrobić? Niewiele. Wystarczy zdecydować się na dietę wegańską. Loterię opisała Beyoncé na swoim instagramowym profilu:

Dla tych, którzy na bieżąco śledzą poczynania Beyoncé  i Jaya konkurs nie jest zaskoczeniem. Para już od jakiegoś czasu aktywnie promuje dietę roślinną. O wpływie weganizmu na styl życia artyści opowiedzieli nawet w książce Marco Borgesa, noszącej zresztą ten sam tytuł, co właśnie ogłoszony konkurs. W ”The Greenprint”. Carterowie pisali: „Kiedyś myśleliśmy o zdrowiu jako o diecie – niektóre nam odpowiadały, niektóre nie. Kiedy spojrzeliśmy na zdrowie jak na prawdę, a nie na dietę, stało się dla nas misją dzielenie się tą prawdą i stylem życia z jak największą liczbą ludzi. Wszyscy ponosimy odpowiedzialność za nasze zdrowie i zdrowie naszej planety. Zróbmy to razem. Głośmy prawdę. Uczyńmy z tej misji ruch”.

Książka była tylko początkiem misji. Po deklaracjach przyszedł więc czas na działania. Tym, w co wierzą, artyści chcą zarazić fanów. Stąd projekt ”Greenprint”. Oczywiście, wszyscy słuchacze mają równe szanse w konkursie. Nie jest przesądzone, że wygrają go zadeklarowani, gorliwi weganie. Aby zakwalifikować się do udziału w grze o bilety, zawodnicy mogą ćwiczyć na przykład ”bezmięsne poniedziałki” lub zadeklarować, że będą jeść ”dwa posiłki na bazie roślin dziennie”.

Myślicie, że Beyoncé i Jayowi-Z uda się zmienić świat poprzez muzykę?

Fot. z klipu ”APES**T” [youtube]

Zostaw komentarz

News,Streetwear
Sznurówki to przeszłość. Puma ogłasza nowe samodopasowujące się buty

Nie tak dawno temu pisaliśmy o nowym samodopasowującym się modelu od NIKE. Puma poszła za ciosem i także wydała wersję zaawansowanego technologicznie buta. Oto Dubbed Fit Intelligence (Fi).

To następca AutoDisc, który miał swoją premierę 2 lata temu. Podobnie jak tam, w najnowszym modelu też zastosowane zostały autorskie technologie od PUMY. W AutoDisc za sznurowanie i rozsznurowywanie buta odpowiadał przycisk na języku. W Dubbed Fit Intelligence jest mikrosilnik, który kontroluje system wiązania butów. Poprzez przesunięcie palcem bo odbiorniku znajdującym się na języku możemy poluzować lub zacisnąć system sznurowania.

Odpowiednia aplikacja pozwala monitorować oraz zmieniać siłę zacisku naszego modelu Fi. Są to bardzo podobne możliwości do tych, jakie dawała nam apka od Nike. 

Sam dyrektor do spraw innowacji marki, Charles Johnson, przedstawił nowy but tak:

“We have created a product that speaks to the future of sport which is life in motion. It’s fast and changing all the time”. 

Brzmi fajnie? Niestety, na premierę przyjdzie nam jeszcze trochę poczekać. Będzie miała miejsce dopiero w 2020 roku. Na razie nie znamy też jeszcze ceny butów. Czekamy.

fot. Puma

Zostaw komentarz