
Frank Ocean świętuje dwa lata swojego ukochanego programu „Blonded Radio”. Aby uczcić rocznicę jak najlepiej, więc niespodziewanie rozpoczął reedycję magazynu „Boys Don’t Cry”.
Pismo, w którym pojawili się m.in. Kanye West i Wolfgang Tillmans, powstało w 2016 roku i zostało wydane razem z drugim albumem Franka – „Blonde„. Nową edycję artysta sprzedaje za 80 dolarów w nowo otwartym sklepie internetowym. Ocean w swojej ofercie ma też nowy dwustronny plakat „Blonded Radio” w cenie 30 dolarów za sztukę. Sklep otworzył się wczoraj (25 lutego), a magazyn wprowadzony jest w ścisłym limicie, także jeśli planujecie zakup, to radzimy się pospieszyć.
„Blonde” była ostatnią jak do tej pory solową płytą Oceana. Kiedy ukaże się kolejna? – trudno powiedzieć. Artysta nie jest typem człowieka, który utrzymuje ciągły kontakt z fanami i informuje ich na bieżąco nad czym właśnie pracuje. Jest, delikatnie mówiąc, dość introwertyczny. Nawet swoje instagramowe konto uczynił publicznym dopiero w zeszłym roku. To powoduje, że w sieci mnożą się plotki i domysły. W ciągu ostatnich miesięcy już kilkakrotnie pojawiły się pogłoski o nowej muzyce od Franka. Te niestety okazały się być jedynie atakiem hakerskim na jego Tumblra. Cóż, zatem czekamy. Konkretne szczegóły dotyczące nowego projektu jeszcze się nie pojawiły, ale miejmy nadzieję, że Frank coś (w końcu!) stworzy!
Fot. Frank Ocean – Musical Identity [youtube]