News

”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. Serial, jakiego nie było

Anna Cecocho -
Wu-Tang Clan
Wu-Tang Clan
News - - Dodane przez Anna Cecocho

”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. Serial, jakiego nie było

Niedawno dostaliśmy oficjalny zwiastun nowego czteroodcinkowego serialu ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men”. To zapowiedź tego, co wiosną pokaże nam Showtime.

To nie pierwsza produkcja filmowa na temat Wu-Tang Clanu. Był już pełnometrażowy film dokumentalny ‘‘For The Children: 25 Years of Enter The Wu-Tang (36 Chambers)”, który swoją premierę miał w zeszłym roku, a kolejny serial – ”Wu-Tang: An American Saga” – ma pojawić się jeszcze pod koniec roku 2019. Dlaczego więc ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men” ma być wyjątkowy? Już wyjaśniamy.

W czterech odcinkach dokument ma nam pokazać (i spróbuje wyjaśnić) fenomen wielkiego sukcesu Wu-Tang Clanu w latach ’90 oraz to, w jaki sposób tak długo utrzymywali się na szczycie. Na pewno wielkim atutem tego serialu jest sama reżyseria w wykonaniu Sachy Jenkinsa. Tak, to ten sam artysta, który wyreżyserował ”Burn Motherfucker, Burn!”. Dzięki niemu będziemy mogli obejrzeć nigdy jeszcze niepublikowane wywiady z takimi postaciami, jak Ghostface Killah, Raekwon, czy Method Man. Nie zabraknie również prywatnych zdjęć członków zespołu oraz nieoficjalnych filmów z koncertów, które wprowadzają intymną atmosferę i pozwalają widzom lepiej utożsamić się z bohaterami. Wszystkie te elementy razem zapowiadają bardzo autentyczny i rzetelny serial, nad którym warto się zatrzymać.

Zatem czekamy do wiosny, by przekonać się ile tajemnic ”Wu-Tang Clan: Of Mics and Men” uda nam się poznać. Wy też jesteście ciekawi?

Fot. z filmu ”Wu-Tang Clan Drama Series Heading to Hulu! | THR News” [youtube]

Zostaw komentarz

Udostępnij
News
[Sztywniutko] wchodzi na rynek. Piorun też?

Na swój sposób do przewidzenia było, że za „Ślepnąc od świateł” idzie zbyt duży komercyjny sukces, żeby go nie wykorzystać. Tak jak Piorun powoli wychodzi ze świata serialowej fikcji, tak coraz bardziej realne staje się, że zmaterializują się promowane przez niego w serialu ciuchy „Sztywniutko”. HBO przygotowuje ich oficjalny merch. 

(Serialowy) Piorun – czyli tak naprawdę Krzysztof Skonieczny – reżyser obsypanej pochwałami produkcji HBO, zasiadł gościnnie na fotelu pasażera w samochodzie Winiego. I to właśnie jemu pierwszemu (przynajmniej publicznie) zdradził swoje plany na przyszłość. -HBO robi to jako merch dla fanów serialu i zysk z całości idzie na stowarzyszenie, które przeciwdziała i pomaga wyjść z uzależnień. Wszystko charytatywnie – mówił. Dochód ze sprzedaży bluz i koszulek ma zasilić konto Monaru – stowarzyszenia przeciwdziałającego narkomanii i bezdomności. Już teraz HBO regularnie walczy o ściąganie z rynku pirackich koszulek i bluz wzorowanych na serialowej kolekcji.

Jednocześnie, kilka dni temu Skonieczny wypuścił do sieci swój drugi teledysk, do kawałka znanego z serialu, nota bene, noszącego niemal identyczny tytuł, jak on – „Ślepi od świateł”. Myślicie, że to początek kolejnej ścieżki kariery utalentowanego aktora i reżysera? Póki co, on sam dementuje te plotki. – Ludzie ciągle piszą, wysyłają wiadomości. Dostałem propozycje od grubych producentów rapowych w Polsce. “Na***alamy płytę, Piorun, dawaj sztywniutko”. Ja mówię: “Słuchaj, mam basen albo dodatkowy angielski”- zwierzał się szefowi Stoprocent.

Czy myśli tak naprawdę, czy też niepewność, którą zasiewa, to tylko część promocji, przekonamy się zapewne wkrótce. 

fot. Piorun, “Od braci dla braci”/YouTube

Zostaw komentarz

Streetwear
Adidas i Undefeated na Dzień Niepodległości USA

Amerykański brand i sneakershop w jednym, czyli Undefeated, łączy siły z Adidasem. Efekt? Hołdująca Dniowi Niepodległości Stanów Zjednoczonych kolorystyka Ultra Boostów.

Zdjęcia ujawnione przez insidera ukrywającego się pod instagramowym nickiem yankeekicks, przedstawiają sylwetkę mocno inspirowaną flagą USA. Klasyczna, biała kolorystyka została uzupełniona o duże loga Undefeated, ukryte częściowo pod sznurówkami oraz branding obu marek na języku.

Oficjalna premiera zaplanowana jest na (a jakże!) Dzień Niepodległości Stanów Zjednoczonych, czyli na 4 lipca. Niewykluczone, że buty będą zarezerwowane wyłącznie na rynek amerykański – aktualnie źródła milczą o europejskiej premierze. Retail? Najprawdopodobniej, standardowe już w przypadku Ultra Boostów, 180 dolarów.

A z innych wiadomości ze stajni Adidasa – na rynek trafi kolejna para Yeezy 350 V2, ,,True Form”.

fot. Adidas/yankeekicks


Zostaw komentarz