
Kontrowersyjne? W świetle ostatnich wydarzeń nie do końca. Wojtek ma dryg do słusznych biznesowych decyzji. W takim razie – proszę – rzucamy na stół hipotetyczną ofertę.
Wszyscy, serio – WSZYSCY – pamiętamy kawałki „Rób to, w co wierzysz” i „Świadomy sen„. Ten pierwszy miał być jednocześnie pierwszym singlem albumu „Wojtek Sokół”, ale powstał tak dawno, że finalnie raper umieścił go na płycie jako bonus. To samo spotkało numer z Dawidem Podsiadło. Oba utwory łączy oczywiście Sokół, ale oba powstały we współpracy z Johnnym Walkerem.
Wszystko fajnie, bo powstały dobre kawałki. Wojtek miał w klipie Bogusława Lindę i w ogóle same plusy. Dwa lata temu inny raper związał się z marką wysokoprocentowych alkoholi – O.S.T.R. został ambasadorem Hennessy.
Ale, ale – jest sobota – a jak sobota, to „tylko do Lidla, do Lidla!”, jak wybrzmiewa reklamowy dżingiel sieci supermarketów. Otóż, tak się składa, że Johnny Walker nie był aż tak prestiżowym partnerem, jak mogłoby się wydawać. Jak informuje Independent, Johnny Walker Black Label przegrał właśnie konkurs na najlepszą łychę z… trunkiem z Lidla. Konkretniej – z Queen Margot Blend Scotch Whisky.
Kolejna ciekawa informacja – alkohol produkcji Lidla, mimo że zachwyca krytyków, ma również aspiracje, by zachwycać nasze portfele, bo w porównaniu do znacznie droższego konkurenta, Queen Margot kosztuje jedynie 37,49 złotych!
Czyli co? Jakość się zgadza (40 znawców wydało werdykt!). Cena się zgadza (przyznajcie sami). Czy nie jest to w zgodzie z raperskim etosem? Dobra muzyka za rozsądną cenę. Tutaj mamy dobrą łychę za rozsądną cenę. Analogii jest więcej! Przecież nie powinno się zwracać uwagi na ksywę rapera, tylko na jego skillsy. Także nie odbierajmy alkoholowi z Lidla kompetencji!
Lidl robi to, w co wierzy. Śni świadomy sen, chce być wyżej, a już na pewno „umi żyć i nie kitra jak frajer”. To co, Wojtek? Gotowy na podbój supermarketów? 😉
fot. kadr z klipu „Sokół – Chcemy Być Wyżej [Projekt Tymczasem]”, youtube.com/ProstoTV