
Kojarzycie buty francuskiej Balenciagi, które w zeszłym roku były opisywane jako czerpiące inspirację z opakowań po frytkach? Szwedzki oddział McDonalda podjął rękawicę. Udowadniając przy okazji, że jego pracownicy są nieźli into social media.
Chodzi o skórzany model „Square Toe Leather Mules”, który dyrektor kreatywny marki, Demna Gvasalia, zaprezentował podczas pokazu kolekcji na jesień 2018. Biorąc pod uwagę kształt (faktycznie przywodzący na myśl opakowanie dużych frytek z McDonalda) nie trzeba było długo czekać na memy. Zwłaszcza, że cena też była sporo wyższa od opakowania frytek – 740 dolarów, czyli około 2900 zł za parę.

Szwedzki McDonald podłapał temat. I obiecuje, że jeśli zbierze pod zdjęciem 103042 serduszka, to wyprodukuje takie buty. W bardziej dostępnej cenowo wersji, w tym samym kształcie i ze swoim logo.
Na ten moment idzie im trochę opornie, pomimo viralowej aury, która wytworzyła się wokół akcji. My zostawiamy serduszko od nas i kibicujemy.
fot. Balenciaga/Instagram mcdonaldssverige