
ReTo poinformował na swoich profilach społecznościowych, że rozstał się z macierzystą wytwórnią. Jednak pozostają ze sobą w koleżeńskich stosunkach, a nawet finalizują projekt odzieżowy Blind Wear.
Obecnie wydaję mi się, że raper, który wyrobił sobie pozycję na scenie, po prostu postanawia przejść na swoje. Nie ma w tym nic dziwnego. Wiążę się to z większymi korzyściami finansowymi, ale także z większą odpowiedzialnością. ReTo zakończył współpracę wydawniczą z New Bad Label, a od teraz będzie kojarzony z brandem dzikakorea. Tę frazę możemy znać już ze wspólnego projektu Igora z Borixonem. Także na kanał o tej nazwie wleciała zwrotka ReTo w akcji #hot16challenge2. Raper dalej pozostaje w chillwagonie, gdzie ekipa ma się powiększyć o kolejnych zawodników, póki co dołączył do nich Szpaku.

Dodatkowo, Igor poinformował nas o tym, że już niedługo możemy spodziewać się jego najnowszego albumu. O północy na streamingach pojawi się pierwszy singiel „Billy Kid”, a teledysk jutro o 14:00 w serwisie YouTube. Obserwując komentarze słuchaczy, zauważyłem, że wiele osób czeka na ReTo w podobnej formie co na „BOA” i starszych projektach. Sam chętnie usłyszałbym go ponownie w takiej stylówie. Niedługo się przekonamy, co nam zaprezentuje.
fot. okładka płyty ReTo „BOA”