
WuWunio jest nieaktywny muzycznie od dawna, ale za to rozwija się w twórczości internetowej. Niedawno poinformował o tym, że do sprzedaży trafi jego markowe piwo.
Piwo Niemdłe ma być dostępne w całej Polsce. Kto śledzi działalność Marcina w internecie, nie jest zaskoczony, że właśnie pod taką nazwą będzie występować chmielowy napój. Pierwsze partie można dostać w Zduńskiej Woli. Do sprzedaży trafiły trzy rodzaje trunku: klasyczne (lager), pszeniczne i ananasowe. Piwo powstało we współpracy z Browarem Staropolskim, także z pewnością nie jest to pierwszy lepszy projekt. A wręcz można spodziewać się pewnego poziomu pod względem jakości.

WuWunio to jeden z nielicznych raperów, który zakończył przygodę z muzyką, a zamiast tego zajął się tworzeniem filmów na YouTube. Na kanale „Pal Hajs TV” zgromadził ponad 216 tysięcy subskrypcji. Dodatkowo posiada niezwykle lojalne i zgrane grono odbiorców, które chętnie wspiera jego działalność. Bez nich nie powstałoby Piwo Niemdłe. To nie pierwszy przypadek, kiedy ktoś z branży hip-hopowej startuje z własną marką alkoholu. Swego czasu na rynku pojawiły się piwa od m.in. Alkopoligamii i Stoprocent. A jakiś czas temu pisaliśmy o Proceente, który ruszył z podcastami, których główną tematyką były napoje chmielowe.
fot. facebook.com/WuWunio