
„Najpierw będę chodził w tych ciuchach ja i używał tych produktów, potem będą chodzić w tym całe Kielce, potem cała Polska, a na końcu cały świat” – mówi Borixon.
Raper od wielu lat znany jest ze swojej umiejętności idealnego wpasowywania się w obecne trendy. Od kontrowersyjnego, lecz wciąż bardzo dobrze sprzedającego się Gangu Albanii, do obecnego chillwagonu, który jest najpopularniejszą grupą rapową w Polsce. Jednak kielecki raper nie spoczywa na laurach i przedstawia fanom swoją markę ubrań – dzikakorea.
Nazwa marki pojawiała się już wcześniej. Jak powiedział w rozmowie z Klementyną Mateusz Jędrzejewicz, to również platforma, która służy do publikacji muzyki Borixona i ReTo. Za jej pośrednictwem ukazał się w zeszłym roku album „420024”. Na razie nie wiadomo jednak, czy ten drugi będzie miał coś wspólnego z brandem Borygo. Fani obu raperów muszą jeszcze poczekać na dalsze informacje dotyczące odzieżowego projektu.
fot. kadr z filmu „ReTo / Borixon – Co Cię Trapi”, YouTube.com/ReTo