News,Streetwear

Klasyka w nowoczesnej odsłonie: Kultowe „Nki” 997 od New Balance w odświeżonym wydaniu

Filip Kowalski-Ocneanu -
News,Streetwear - - Dodane przez Filip Kowalski-Ocneanu

Klasyka w nowoczesnej odsłonie: Kultowe „Nki” 997 od New Balance w odświeżonym wydaniu

Model 997 jest prawdopodobnie najbardziej znanym butem marki New Balance i to między innymi dzięki niemu firma osiągnęła taki sukces. Teraz przyszła kolej na jego nowoczesną odsłonę – MS 997.

Dostępne w dwóch kolorystykach – czarnej i szarej – nowe dzieło, powstałe w tokijskim studiu projektowym amerykańskiego producenta, zachowuje swoją klasyczną, stonowaną linię. Istotną zmianą jest natomiast nowy styl wykończenia podeszwy, która teraz przy pięcie ma kolorowe ,,dobudówki”, nadające butowi bardziej nowoczesny charakter. Dużą różnicą jest również usunięcie loga New Balance – czyli litery „N”, widniejącej dotąd na boku buta. Zastąpiono ją pełną nazwą firmy, która otrzymała złoty kolor i została umieszczona na zapiętku. Dzięki tym wszystkim zmianom projekt stał się wyważonym połączeniem minimalizmu z elementami chunky sneakers.

Premiera nowego MS 997 planowana jest na 9 lutego. Odbędzie się w sklepie internetowym New Balance. Cena którą przyjdzie nam zapłacić za buty to 150 dolarów (czyli około 560 zł). 

fot. New Balance

Zostaw komentarz

Udostępnij
Streetwear
Skuteczna walka z rakiem: garnitury, sneakersy i koszykówka

To zdecydowanie jedna z najfajniejszych inicjatyw, jeśli chodzi o tematy około-sportowe i buciarskie. I stosunkowo mało znana w Polsce. Poznajcie ideę walki z rakiem poprzez mecze koszykówki, z garniturami i sneakersami w roli głównej.

Coaches vs Cancer Suits and Sneakers Week to cykl meczów, organizowanych przy współpracy American Cancer Society i National Collegiate Athletic Association (NCAA) – organizacji zrzeszającej ponad tysiąc instytucji zajmujących się organizacją zawodów sportowych w amerykańskich szkołach wyższych. Nad wszystkim czuwa inicjatywa Suits & Sneakers, przedstawiająca się jako start-up z misją utworzenia wirtualnego uniwersytetu. Brzmi dziwnie? Być może. Trudno odmówić jednak innowacyjności pomysłowi (który bez przerwy jest rozwijany) przeniesienia edukacji na grunt online.

fot. cancer.org

Event, organizowany przez wspomniane wyżej organizacje, stawia przed sobą jeden cel – aktywną walkę z nowotworami. W jaki sposób? Poprzez coroczne mecze, odbywające się między uczniami amerykańskich szkół wyższych i ciągłą edukację społeczeństwa. Trenerzy zaś, podczas każdego z meczów, mają obowiązek (rzecz jasna, prócz wspierania swoich podopiecznych) występować w garniturach i sneakersach. I nie myślcie, że na ich nogach zobaczymy tylko stricte koszykarskie modele ze stajni Air Jordan, czy Adidasa. Z łatwością dostrzec możemy też pary, którym daleko do basketballowych boisk. Przykład? Choćby Ultra Boosty, kojarzone raczej z bieganiem i jako niezbędnik w szafie stereotypowego streetwearowca.

View this post on Instagram

Suits and Sneakers Week swag 🔥🔥

A post shared by UNCW Men's Basketball (@uncwbasketball) on

Bardziej limitowanych par też nie brakuje. Na zdjęciu poniżej – Roy Williams, trener i członek komitetu Basketball Hall of Fame , w kolaboracyjnej parze Off-White x Air Jordan 1 ,,UNC”, wypuszczonej na rynek w zeszłym roku.

Ostatnia edycja Suits and Sneakers Week odbyła się w dniach 21 – 27 stycznia. Zaangażowanie świata koszykówki w organizację wydarzenia sprawia, że zainteresowanie inicjatywą systematycznie rośnie – i nie sposób jej nie kibicować. W końcu najskuteczniejszą bronią, jaką możemy wytoczyć przeciwko nowotworom (prócz rozwoju medycyny, rzecz jasna), jest ciągłe podnoszenie świadomości społecznej, profilaktyka i wspieranie organizacji, stawiających sobie za cel walkę z rakiem.

Z innych ważnych społecznie kampanii – sprawdźcie projekt Gucci przeciwko nierównościom między płciami, zorganizowany pod nazwą ,,To Gather Together”.

cancer.org/suitsandsneakers.co.za/wikipedia/nabc.com/ncaa.org

Zostaw komentarz

News,Wyróżnione
Najlepsze influencerki na polskim Instagramie: 30 Under 30k

To nie będzie lista 100 najbogatszych ani ranking najbardziej wpływowych kobiet. Nie powiemy Wam czyje reklamy są najwięcej warte i komu najwięcej płaci się za bywanie na ściankach. Powód – po prostu nas to nie interesuje. Proponujemy Wam za to zestawienie tych, którzy mają realny wpływ na otoczenie. I nie, to nie nasza subiektywna opinia. Stoją za nią konkretne liczby obserwujących ich konta na Instagramie. Podzieliliśmy ranking na dwie kategorie – TOP 10 – czyli po prostu najlepsi z najlepszych (tu chyba zresztą nie trzeba szerszego wyjaśniania) i wyróżnionych (tu postanowiliśmy już nie numerować miejsc). Na pierwszy ogień (wszak – ladies first) idą dziewczyny. Różni je wiele i wiele łączy. Wszystkie kochają fotografować. I kochają lifestyle. Każda inaczej go prezentuje (dlatego to tak ciekawe!). Są wśród nich artystki, sportsmanki, społeczniczki, młodziutkie jeszcze nastolatki i szczęśliwe mamy. Jest co oglądać. Jest czym się inspirować. To co, gotowi?

*Przyjęliśmy jedno kryterium – konta oscylujące wokół 30 000 obserwujących, które jeszcze nie osiągnęły magicznego progu 30 K… no, tak to przynajmniej było w chwili, gdy zamykaliśmy ten ranking. Dziewczynom jednak liczby rosną tak szybko, że nie bierzemy odpowiedzialności za to, jeśli coś zdążyło się zmienić w temacie 😉

TOP 10

WYRÓŻNIENIA

W tej części rankingu nie ma już miejsc, a kolejność przedstawień została wybrana losowo. Wszystkie, naszym zdaniem, zasługują by je wyróżnić. Wszystkie łączy pasja i chęć pokazania innym, że (i jak) można żyć fajnie w bardzo prosty sposób.

fot. Karolina Brzuszczyńska @way.of.blonde/Instagram

Zostaw komentarz